søndag 13. juli 2014

Barnerommet

 Det er akkurat en måned siden sist jeg blogget. Hvordan trebarnsmødre strikker klær til hele familien og atpåtil blogger om det flere gang i uka - that's beyond me. Jeg måtte få bihulebetennelse og sykemelding for å få tid til å ta fram speilrefleksen.

Vi har begynt å komme i orden her hjemme. Et par ting gjenstår - som å finne ut hvor i all verden vi skal gjøre av støvsugeren og å legge en plan for soverommet vårt. Det har blitt ordentlig nedprioritert, stakkars. Kaia sitt rom derimot, der koser jeg meg. Jeg ligger gjerne på gulvet og bygger duplo med henne. 

Dørskiltet jeg blogget om for en måned siden fikk ikke henge så lenge; disse kjempesøte bokstavene dukket opp da vi var på helgetur i Estland sist uke. 

 Kaia sitt rom er også gjesterommet vårt, men hun synes det bare er stas med en egen sofa for boklesing. Hvilken bok vi leser er ikke tilfeldig. Her er det mye risting på hodet helt til vi finner riktig bok.



Min gamle stekeplate og min gamle vogn er et par av lekene som er i bruk hver eneste dag. Jeg er så glad for at min mamma har tatt så godt vare på tingene mine. Det skal jeg bli flink til selv.

3 kommentarer:

  1. Kjempefint barnerom! Elsker fargene! Er den senga en sånn man kan trekke ut til dobbeltseng? Vurderer det på barne-/gjesterommet, men har også funnet en litt for fin enkeltseng i teak... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir en dobbeltseng, ja. Gjestene har vært veldig fornøyd. Ekte IKEA. ;)

      Slett
  2. Så fint! Vi er midt i prosessen med å innrede barne/gjeste-rom og her er det masse inspirasjon å hente:)

    SvarSlett