onsdag 20. november 2013

En loppeskatt kommer sjeldent alene

Hei følgere. 

Først må jeg bare beklage at det er så lenge siden sist. Jeg har prøvd å blogge tre-fire ganger, men innleggene lot seg ikke skrive. Jeg fikk kun skrive overskriften og ikke noe annet. 
Slikt blir det dårlig blogg av. 

Over til loppe-saken. Sjekk disse tre:


Funnet på tre forskjellige steder - nå gledelig samlet i vårt hjem. 

Jeg fant baby-Mikke til hørte først, på en av mine faste bruktbutikker. Han ble laget i 1992. Ganske ny, tenkte jeg, før jeg skjønte at han er jo 21 år gammel. Pent brukt er han også. Ørene er myke og god å bite på. Jeg viste han til min storebror som noen uker etterpå fant Minnie-rangla. Jeg hylte av begeistring. De som kjenner meg vet at jeg faktisk hylte. Jeg lar meg fort rive med.

Det søte tørklet fant jeg på et loppemarket for et par helger siden. Laget i 1985. Mitt år. 
Selvsagt ble det med meg hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar