lørdag 26. oktober 2013

Meloneras, Gran Canaria

Vi trodde ikke dette egentlig skulle være noe for oss. Vi liker store byer. Teaterscener. God mat og vin. London, Berlin og New York har vi fått oppleve sammen, mannen min og jeg. Og hver gang er vi like slitne etter turen som før turen.

Det slo oss at vi aldri har slappet av sammen. Vi har aldri ligget i hver vår solseng og smilt til hverandre fordi livet ikke er annet enn herrrlig. Det ville vi så gjerne gjøre. Spesielt nå som vi har ei lita ei som uten tvil er sjefen i livene våre.

Så her endte vi opp. Jeg holdt på å skrive 'ved en tilfeldighet', men mannen min er litt av en googler - så jeg vet det ligger flere timer med research bak. For en fantastisk jobb han gjorde!

Dette er inngangen på hotellet vårt.
Hotellet heter Baobab og er et lite stykke Afrika midt i charterstrøket.


Her slapper vi av hver dag, ved vårt favorittbasseng 'The Lazy River'. En svak strøm tar oss rundt et par hundre meter. Jeg trodde jeg var blitt verdensmester i å svømme helt til jeg prøvde et annet basseng. Er visst like middels som jeg alltid har vært, men deilig å bade er det uansett.

På ettermiddagen slapper vi av på balkongen. Barneseng på hjul er jo slettes ikke dumt.

Glad mann.

Glad baby.



 Elefanter og flamingoer.

 Nydelige kvelder.

-og best av alt - vi er bare halvveis. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar