mandag 3. juni 2013

Turkis

Jeg må bare innrømme at stua vår er et resultat av mange år med innkjøp gjort uten å tenke på helhet. Siden jeg kom til Oslo har jeg kjøpt det jeg synes er fint, og stua er nå et lite virrvarr av ting som er fine hver for seg. Sammen kan det nok oppfattes litt rotete. Og mulig noe stilforvirret. Men - det er ikke aktuelt å kvitte meg med ting jeg har blitt glad i. Det gjelder bare å få kjøpt seg et hus med mange rom.

En ting som plutselig har skjedd er at fargen turkis har sneket seg inn både her og der - uten at jeg har vært særlig bevisst på det.

Det startet med denne lampa. Egentlig kjøpte vi en hvit, men da vi åpnet pakken hjemme var det en bulk på skjermen (enda vi sa til dama i butikken at vi gjerne ville sjekke det, men hun garanterte oss at den var fin..). Da min mann kom tilbake til butikken var de tom for den hvite - og han satset på en litt mer spenstig farge. All ære til han for det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar