tirsdag 11. juni 2013

Bare vent

"Ja, bare vent. Nyt det mens du kan."

Jeg tror jeg hadde hatt et par hundrelapper hvis jeg fikk en krone for hver gang jeg hører det. Om ikke mer. Folk med barn. Folk uten barn. Mennesker jeg kjenner. Mennesker jeg aldri har møtt før.

Og til dere har jeg bare én ting å si:
Jeg akter ikke å vente på at barnet mitt skal bli krevende. Siden hun kom ut har hun vært det snilleste barnet jeg kunne tenke meg. Jeg kommer til å nyte henne for resten av mitt liv. Gjennom alle små og store kamper. Ja, jeg vet de vil komme. Men å sitte og vente på de dagene; glem det. 
Snakk om bortkasta tid.


8 kommentarer:

  1. Helt enig med dæ! Nydelig bilde, får nesten løst å kose lamme..

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Haha, kjenner meg godt igjen. Tenk om folk sa snart kommer regnet, hver gang det var sol, eller snart blir det verre, hver gang noe gikk bra. For en nydelig jente forresten!

    SvarSlett
  3. Så sant, Hanne. Og så koselig at du har funnet bloggen min, jeg som er så glad i din. :)

    SvarSlett
  4. Det er så mykje som blir sagt,
    alt mogeleg kan komme ut.
    (av meg også, heilt sikkert)

    Det ser iallefall himla godt ut å kose med den fina jento.

    Smil frå Elisabeth

    SvarSlett
  5. Nyt nyt nyt! Og jeg gleder meg veldig til å nyte litt deilig kvalitetstid med deg og din lille fining til uka:) Klem Anette

    SvarSlett
  6. Nyt ja! Men ikke vent på dårligere dager.

    Da min eldste var liten gruet jeg meg sånn til han skulle bli større og kranglete og ikke like søt, men det fine er at han blir bare kulere og finere for hver dag som går.

    Kos deg med den søte lille :)

    SvarSlett
  7. Hæ, sier virkelig folk sånt? Jeg heier på deg Ida, og er helt enig: bare nyt!:)

    SvarSlett
  8. Å, Ida. Du e så fin. Verden e så mye bedre når sånne som du finnes! <3

    SvarSlett