torsdag 11. april 2013

Takk til alle strikkedamene

Hun vet det ikke enda, men den lille jenta vår er utrolig heldig. Vi har fått så mange flotte gaver til henne. Dette innlegget handler om de hjemmelagde. 
Herlighet for noen flittige tanter og venner jeg har.

Det første vi fikk var hentesettet laget av min venninne Marianne.
Marianne er fantastisk flink og selger sine klær på hjemmesiden humble.no

Veslemor storkoset seg i det deilige antrekket på vei hjem fra sykehuset.

Mariannes mamma er en ræser på sokker, og vi var så heldig å få to par av henne. 
De lilla er allerede godt brukt, derfor noe nuppete.

Min tante Marit klarer sjeldent å la strikkepinnene ligge.
 Vi fikk denne fine nyfødtkjolen, det deilige teppet og i tillegg en helt fantastisk drakt strikket i samme mønster som genserne jeg og Øyvind fikk til bryllupet. Jeg har dessverre pakket den bort fordi den er stor i størrelsen, men jeg garanterer et matchende familiebilde når den passer.

Tante Liv-Jorunn har laget noen nydelige pyntejakker med tilbehør. 

 Votter fra  Katarina

Skjerf fra Beate

Lue fra Ida

 Votter fra Berit

 Teppe fra bestemor

 Heklet hals fra Kristin

Ulltruser fra Silje

Vest fra Ae Mee


Tusen takk alle sammen, vi setter utrolig stor pris på det.

2 kommentarer:

  1. Mormor er imponert å glad for at Kaia har slike flinke Farmorgammeltantevennindestrikkere!!

    SvarSlett
  2. Så utrulig mye fint hun har fått :-) Håper alt står bra til med den lille familien.

    SvarSlett