torsdag 4. april 2013

Påske på gården

Familien min kom flyvende nordfra for å være sammen med oss og vårt nye familiemedlem i påsken. Vi hadde ingen planer annet enn å spise og kose oss.
Første trilletur borte fra byens mas og første trilletur med mormor.

Vaffler og beundring i solveggen.


Baby og Geir gjør det de liker best.

Jeg lagde blåbærmuffins med koselig påskepynt. Oppskriften har jeg delt med dere før, linken til den finner dere her.

Ingen tvil om hvem som var midtpunktet.

Ja, også hadde jeg bursdag. I mangel på kake fikk jeg en rå potet. Kjempestas!

4 kommentarer:

  1. Så fint innlegg! Jenta deres er bare helt nydelig :-)
    Hvilken vogn har dere forresten, så fin ut.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var :) Ser ut som at du har det fortreffelig i den nye morsrollen <3

    SvarSlett
  3. Ida: Takk! Vognen er en Brio Happy Duo. Utrolig god å kjøre med!

    Ingvild: Tusen takk! Ordentlig stas å være mamma. :)

    SvarSlett