torsdag 25. april 2013

Detaljer på kjøkkenet





6 kommentarer:

  1. Flott at du kan gjøre så mye ut av de tingene som vi brukte i vår ungdom, Ida! Veldig stilig og lekkert! Det blir jo litt reminisense for oss "årgang 50-og-der-omkring"
    Hilsen Bodil.

    SvarSlett
  2. Takk Bodil :) Dere hadde bedre stil på den tida. Jeg er kanskje litt for glad i gamle ting, har et par rotskap som aldri kommer til å vises på bloggen ;)

    SvarSlett
  3. Silje på Hamarøy30. april 2013 kl. 14:51

    Hei Ida! Det ser jo ut som hos oss. Bare at deres ser ut som et velorganisert og velplukket loppisresultat, vår Prestegård er 500kvadrat med loppisheaven. Det blir for lite organisert.
    men du - hvor er den fantastiske kalenderen fra?
    Hilsen Silje på Hamarøy!

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg veldig nyskjerrig på prestegården din, Silje. Kalenderen er kjøpt i London i 2008. Glad i den, men glemmer å bruke den ordentlig. Har et minne om at jeg synes sånne ting var kjempestas når jeg var lita, så jeg sparer den til hu lilleknærta blir interessert i sånt. Står enn så lenge på fødselsdatoen hennes :)

    SvarSlett
  5. Silje på Hamarøy2. mai 2013 kl. 13:03

    Loppis er fantastisk på bygda! Jeg løper inn og river til meg skattene (Cathrine Holm, Figgjo, 50-tallskjoler, globuser med lys, you name it) og står der dritfornøyd og gliser, og ser rundt meg og ser at alle står og tenker: "Herregud, ka ska ho mæ dennj gamle skjiten!?".
    Om dere kjører forbi på tur nordover en gang, så er dere hjertelig velkommen til rotehuset vårt! Vi har mange ledige gjesterom!:)
    Og for tiden er jeg stadig innom bryllupsinnleggene dine. Mye inspirasjon! Vi tar ikke låvevarianten, men "mellom mange naust-varianten". har sydd 20 meter vimpler og 128 sitteunderlag. Dette blir stas! :)

    SvarSlett