lørdag 2. mars 2013

Man tager det man haver

Siste innslag i serien "Ida lager noe av det hun finner hjemme". 

Det begynte som en uro, men definisjonen på en uro er kanskje at den må henge over senga. Her er det litt vel høyt under taket til å gjennomføre - så det måtte bli en spiker i veggen for denne gang. 

Babyelefanter og hjerter - noe av det søteste jeg vet.
Laget med min splitter nye symaskin som jeg ble overrasket med her en kveld. En noe tidlig bursdagsgave fra svigers og foreldrene mine. Den går som en drøm! Tusen takk!

 Da begynner barneavdelingen å ta form. Blir koselig når noen flytter inn.
Vimplene lagde jeg til bryllupet vårt, og har hengt på soverommet siden. 



Tidligere i dag gikk vi en tur i frognerparken med noen venner av oss. 
I en park med så mye kroppsfokus var mannen dømt til å ta et par gravidbilder.

1 kommentar:

  1. Fine " boller" i Frognerparken ! Søt uro! Godt at du er fornøyd med nysymaskin! Mamma.

    SvarSlett