søndag 10. februar 2013

Supreme Roastworks

Det begynner vel å nærme seg 6 år siden Joar og Magnus startet et lite brenneri i en garasje på Torshov. Stor stas var det, men tanken på å ikke skulle se gutta bak en bar igjen likte jeg aldri.

Heldigvis har de tatt til fornuft og startet sitt eget sted, rett oppi gata fra jobben min. De har fått med seg Odd Steinar på laget - og det er rett og slett dømt til å bli bra. Jeg er ikke i tvil om at Løkka-hipsterne kommer til å finne seg tilrette her.
 



 Du finner dem i Thorvald Meyersgate 18.

3 kommentarer:

  1. Åh! som jeg gleder meg til å avlegge stedet et aldri så lite besøk!

    SvarSlett
  2. Takk for fin bloggpost, bra bilder. Blir nok kaffe her en dag, ja!

    SvarSlett
  3. Vi får kaffen vår fra Supreme Roastworks der jeg jobber. Virkelig verdens BESTE kaffe! :D Klarer nesten ikke å drikke annen kaffe nå, for all annen kaffe smaker "møk" nå som jeg har blitt vandt med Supreme sin, haha! Var faktisk på åpningen av kaffebaren den 1.februar med jobben:)

    SvarSlett