mandag 11. februar 2013

Dynetrekk

Ventetiden er i gang  - og den skal jeg utnytte så godt jeg kan.

Min fine Singer-maskin og jeg har endelig blitt venner. Jeg kjøpte ekstra sterk tråd og for første gang siden jeg fikk den har jeg nå sydd noe uten problemer. Vidundelig å føle seg mer inspirert enn frustrert.

Det er altså et dynetrekk jeg har laget i dag. Siden monteringa av de to stoffdelene gikk som en drøm var det festet nede på kanten som ble utfordringen. Jeg hadde tenkt å bruke tråder eller knapper jeg hadde liggende på sleng, men ingenting passet slik jeg hadde håpet.
 Heldigvis -  i et av min mormor sine gamle skrin fant jeg disse. Takk mormor!

Så lett og så koselig.







 Pleddet kom i går, strikket av svigermor på Voss. 

1 kommentar:

  1. Så utrolig fint!! Hurra, nå er det ikke lenge igjen:)

    SvarSlett