mandag 29. oktober 2012

Fotball < Blogging

Når valget står mellom fotball på TV eller en etterlengtet oppdatering på Petrine, 
ja - da er det bare å sette Macen på fanget.



På mandag for en uke siden kom jeg hjem til en tom leilighet etter tre dager i Tromsø. Det føltes utrolig stusselig, men da jeg tok et skritt i stua ble jeg plutselig i mye bedre humør. 

Stuebordet var fylt med fine lopperfunn som mannen min hadde funnet mens jeg var borte. Blant annet to sett med kopper til det flotte frokostservicet jeg til nå kun har hatt tallerkner til. Stas!
Som mange av dere vet er jeg svak for fine mønstre. Ikeaservicet jeg kjøpte da jeg kom til Oslo for 8 år siden har for lengst blitt gitt bort, og nå er skapene fulle av disse:

 Jeg har i tillegg fått to til tallerkener i den flotte TV-serien fra Figgjo. En trofast bloggfølger kom over de på loppis, og visste hva hun måtte gjøre. Takk Lise!

 Da jeg var i Tromsø fikk jeg en etterlengtet tur på loftet i min mors barndomshjem. Som ventet fant jeg veldig mye fint der, blant annet disse nydelige plaggene:
 Mitt hjerte smelter

 På flyturen opp og ned fikk jeg endelig god tid til mitt lille teppeprosjekt. Dette er mitt tredje forsøk på et babyteppe, og endelig har jeg blitt jevn i heklinga. Det må jo være lov til å være nybegynner.

På fredag fikk jeg denne i gave hos min gode venninne Ida, så et nytt prosjekt står nok for tur.

Da bærer det inn på kjøkkenet hvor det står kanelboller til heving. Om alt går som planlagt der skal dere ikke se bort i fra et blogginnlegg med oppskrift og bilder i løpet av morgendagen.

2 kommentarer:

  1. Mange fine skatter!Ka har skjedd med kanelbollene??Mamma.

    SvarSlett