fredag 3. august 2012

Svak for serviser

 Å høre jenter si om klær og sko "Jeg bare måtte ha det" får meg til å kjenne på lysten til å himle med øynene. 

Men når det kommer til kopper og fat - ja, så er jeg egentlig av samme ulla. Jeg så dette serviset gjennom et vindu og visste at det måtte bli mitt. Heldigvis for meg kjente jeg damen som solgte det, og best av alt - jeg hadde noen kopper i et mønster hun samler på. Slik blir det byttehandel av.

Deilig med en hobby som ikke går alt for mye ut over pengeboka. 
Skapplassen derimot, dens glansdager er forbi. 



Serviset kommer fra Stavangerflint, men jeg har dessverre ikke funnet navnet på serien.

1 kommentar:

  1. Haha, jeg er akkurat samme! Kopper, fat, glass, og særlig BOLLER i alle farger, fasonger og størrelser. Det MÅ jeg bare ha. Så fint servise:)

    SvarSlett