mandag 18. juni 2012

Scrabble Surprise

Jeg har en venninne som en gang ønsket seg en pose til det gamle Scrabble-spillet sitt. Jeg tok på meg oppdraget, men har ventet til nå med å lage den - slik at hun kanskje har glem det. 
Jeg liker å overraske.
Den er din ved vårt neste møte.

 Tone Merete er den som, tett etterfulgt av min mor, alltid gir beskjed om det har gått litt for lang tid mellom innleggene her på bloggen. Jeg takker for påminnelsene og tar det som et kompliment. Det gir definitivt mer glede å lage disse innleggene når jeg vet at det er et par faste følgere der ute.

Oppskriften til posen er den samme som jeg brukte til gaveposene jeg lagde for en tid tilbake siden. Her kan du se de andre jeg har laget og finne link til hvordan man lager de.

6 kommentarer:

  1. Fyyyyyy flate!!! Den er DØØØDSFIN!!!!

    SvarSlett
  2. -det finnes også ei i indre fjordstrøk i vest som er svært glad i innlegg her på bloggen!

    Du inspirerar!

    Klem frå Elisabeth

    SvarSlett
  3. Veldig koselig å høre, Elisabeth!

    SvarSlett
  4. Er ikke så flink til å kommentere men er ofte inne å titter. Moro å se hva dere holder på med i den urbane storbyen :-) I morgen samles familien igjen til ei hyggelig st.hans feiring i fjæra. Håper vi blir riktig mange. Kos dere så mye begge to :-)

    klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin Ida! Så flink du er!
    -Marte

    SvarSlett