onsdag 16. mai 2012

Salong Néroli

I ferbuar i år åpnet min gode venninne Elisabeth en hudpleiesalong sammen med sin gode venninne Emma. Jeg har hatt gleden av å være der flere ganger.


Jeg har aldri vært særlig forfengelig av meg, men etter at Elisabeth øvde seg på meg som hudpleie-student - ja, så er det vel ingen vei tilbake når man først har blitt skjemt bort og dullet med.

I dag lot jeg meg friste av dette tilbudet:

Jeg kan godt starte dagen min her oftere:


Dagens gjøremål: Bli klar for sommeren.
1.. 2.. og.. 3!
 Ingen sak når man er i Elisabeth sine hender. Kjapp og flink.

 Og så en liten dose bortskjemming. 
Ahh!

På mamma sin 60 årsdag tidligere i mai var vi også innom Salong Néroli.
Ansiktspleie og manikyr. Jubilanten var storfornøyd!

Bestilte bare en ny time med det samme. Neste måneds tilbud er på pedikyr. 
Jeg skal være klar når sola er tilbake på alvor!

Elisabeth og Emma finner dere i Fredensborgveien 24.

1 kommentar: