onsdag 28. mars 2012

Bruktfunn

Helgas bruktrunde ga resultater.

Jeg starter med storfangsten. Endelig eier jeg en gryte av cathrineholm. Takket være min ektemann som spottet denne kjelen på vei ut av et bagasjerom - etter vi hadde satt oss i bilen for å forlate bruktbutikken. Det er gutten sin, det.

For en gang skyld fant jeg duker. Fine og pent brukte.
Da blir det påskestemning i min stue også.

Og så var det denne dingsen. Hva kan man si, jeg er svak for orginalesker.


En fin Duralex-skål.

En fin glassvase

Denne spesielle krukken fra Tyskland av merket Scheurich, Europ Linie.

En keramikklampe fra Sverige av merket Syco.

Brettholder

Til slutt to små gaver til gårdseierne som har vært på reise siden november:
Jeg tror de selv skjønner hvem som skal få hva.

Og best av alt: ikke mye penger brukt. Skapplassen er det verre med.

3 kommentarer:

  1. Å ,så mye fint håper Øyvind vil kjøre svigermor på en liten bruktrunde når vi kommer!

    SvarSlett
  2. Øyvind er klar som et egg for både bruktrunde og matlaging til svigers:-)

    SvarSlett