søndag 29. januar 2012

NM pao Voss

Vi bestemte oss for å ta en tur til Voss i helga. Mest for å møte svigers, men som en liten bonus er det NM på ski her også. I går kjøpe vi billetter og dro for å heie på alle gutter og jenter som hadde ski på beina.
Jeg heia mest på Therese - og alle med gul lue. De sistnevnte er visstnok fra min landsdel.

 Veldig god stemning...
..og flotte, glade jenter.


Øyvind med den fine lua jeg har kjøpt til han hos Edel Antikk og Retro i Tromsø. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den til meg selv. Men bare litt.

Gutta drakk håndbrygget Caballero fra Tim Wendelboe. God kaffe må man ha.
De solgte helt fantastiske boller på området. Jeg våger meg til å si at dette er de beste bollene jeg noen gang har smakt.
Det er herlig med norske sportstradisjoner. Jeg brydde meg fint lite om hvem som vant, men stemninga var magisk. Folk er glade selv om tærne har blitt til is. 
Ja, også kom jeg jo på TV. Vellykket dag med andre ord. 
Glad jente.

2 kommentarer:

  1. Nesten. Har alltid lyst å stikke innom kaffe-Bergen når jeg er 'så nært''. Har ikke vært på Blom enda. Må!

    SvarSlett