søndag 22. januar 2012

My kind of Chopsticks

Som flere av mine faste følgere vet så er jeg glad i ugler. Det har jeg vært siden jeg kjøpte mitt første uglesmykke på Fretex for mange år siden. Da jeg var i New York var uglene plutselig overalt, og jeg fikk de egentlig i vranghalsen. Jeg liker ting når de er spesielle, ikke når de blir tvunget på meg som en Starbucks på hvert gatehjørne. 

Jeg hadde ingen planer om å kjøpe noe uglete, men så fant jeg disse:
 Ugle-spisepinner! De var så fine at de måtte bli mine.

Jeg har også fått noen kjempefine ting hos venner det siste halvåret:
 Et nydelig lommespeil fra Andreas. Jeg har det med meg overalt, selv om jeg aldri husker på å bruke det. Kanskje jeg må begynne å pudre nesen, eller noe.

 Min venninne Ae Mee ga meg grytekluter i vertinnegave. Godt brukt og utvasket, men fortsatt fine.

Anette ga meg disse fine øredobbene som jeg har blitt veldig glad i.

For de som tror jeg har et hus full av ugler: det har jeg ikke. Det vil hverken jeg eller mannen min tillate. Men det er jo et vakkert lite vesen.

4 kommentarer:

  1. GLEDER meg til å teste spisepinnene! Må jo en fagperson til for å bedømme hvorvidt de faktisk duger, eller om det bare er jåleri ;) Anniyong hikyeseyo from your little yellow friend!

    SvarSlett
  2. Åh vad mycket fina ugglor! Gillade särskilt ätpinnarna :)

    SvarSlett
  3. Spisepinnene var utrolig fine! Jeg vil også være med på testing!;)

    SvarSlett
  4. Jeg kjørte på en flott kattugle, den satt i mørket midt i vegbanen. Guffen opplevelse.

    SvarSlett