torsdag 22. desember 2011

Fra dynetrekk til julestrømpe

Jeg har ingen tradisjoner hjemmefra med tingkalender og den slags, men er det én ting jeg må ha så er det en julestrømpe med godsaker når jeg står opp kl 08.00 på julaften. Ett år glemte nissen i Tromsø meg - og da fikk han gjennomgå. 

I år skal jeg og mannen feire jula sammen i Oslo - så da satte jeg meg ned med symaskinen i kveld.
Kanskje noen av mine faste følgere kjenner stoffet igjen? 
Det er fra samme dynetrekk som jeg brukte til vimplene i bryllupet.

Da kan jula bare komme!

3 kommentarer:

  1. Flinkt og koseligt!! Må smile!

    SvarSlett
  2. Og jeg må smile når jeg hører fra deg. God jul,søte du!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte julestrømpar. Du er flink, håpar dei er fulle i morgon tidleg klokka 8. Helsing Svigermor.

    SvarSlett