fredag 4. november 2011

Øyeblikksbilder

Flere av de fine bloggene jeg følger, blant andre Ingvild Telle, 100% Elisabeth og Sandra, har i det siste vist noen av bildene de har tatt med Instagram. (som sammen med Wordfeud er min favoritt app på telefonen) 
Jeg lar meg inspirere - siden hvertfall to av mine følgere mamma og svigermor ikke har sett disse bildene før. Her er en liten smakebit av hverdagen - sett fra min mobil. 

Java-Jan

 Espressosmaking

 Jeg bidro med energirik lunsj på en travel jobblørdag.

 Sushi og sake

 Idyll på gården

 Halv stang, 23. juli

 Sommerjobben

Det perfekte selskapslokalet

Luksus 

Den fineste dagen

Reklame for meg på Tøyen

Danskebåten

Min lille modellkarriere

Bestefar sin pult på plass i Oslo

Frokost

Kaffe

Enda mer kaffe

Gåtur, Frogneseteren-Sognsvann

Løkkas eneste fine, som nå dessverre er vasket bort.

Gåtur på Enger

Hjemmelaget sushi

Slik man skal vente på bagasjen

Spillkveld

Jeg heter forresten petrinekristine på instagram. Finn meg, slik at jeg også finner deg.

3 kommentarer:

  1. Eg har denne appen eg òg! Eg elskar han. Stor sett likar eg bildene tatt med speglreflekskameraet, men når ein ikkje har det... så er det utruleg moro å leike seg med mobilen. Jippi! Takk for at du delte desse bildene!

    SvarSlett
  2. hellu! Så fine bilder :) Ikke visste jeg at du hadde hatt modellkarriere, men det er jo ikke så rart, i grunn. ;) sjekk gjerne ut hverdagsbilder.blogg.no - de fleste bildene mine der er fra instagram!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder! Ble helt nostalgisk her...;)

    SvarSlett