mandag 28. november 2011

Vent, så skal du få.

Kjære følgere.

Jeg vet hvordan det er å komme inn på en blogg og til sin skuffelse se at øverste innlegg ikke har blitt nytt siden sist. Frustrerende. Vit at jeg tenker på dere daglig.

I skrivende stund sitter jeg på Kaffebønna i Tromsø. Jeg har hatt en knapp uke her hjemme, og storkoser meg. Macen er ikke med, derfor blir det dårlig med bildeblogging om alt jeg har opplevd og gjort til nå. Men kameraet har vært med, så det kommer så snart jeg er tilbake i Oslo.

Tromsøturens hovedformål var å prøve en haug av kjoler jeg har arvet av en gammel tante. Jeg gikk moteshow for mamma, og vi falt pladask for 80 % av klærne. Jeg måtte rett på internett og bestille ekstra bagasje til hjemturen.

Jeg gleder meg til å skrive neste innlegg.

1 kommentar: