torsdag 3. november 2011

Lørdag på en torsdag

For en barista er helga ikke alltid helg. Jeg har fri nå, og synes slettes ikke det er så verst.

1. Jeg slipper å stå i kø når jeg kjøper kaffe
2. Min søndag er en fredag - så jeg møter ingen stengte dører.
3. Jeg kan sove videre etter vekkeklokka til Øyvind har ringt.

Dette var min dag i dag:
     Kaffe på Java

      En etterlengtet date med min frisør Christer

      Brød og grønnsaker fra Gutta på haugen

     Shajna kjøkknbenken, mens ektemannen vasket gulvene.

Aprops kjøkken, jeg kom på at jeg ikke har vist noen bilder derfra. 
Da vi var på leilighetsjakt var et av kriteriene at man kunne sitte på kjøkkenet. 
Her har vi sitteplass både her og der. Ordentlig kjøkkenlykke.

Til høyre er vår Clipper barstol som jeg falt pladask for da vi var på Coffee Collective i sommer. Da er det ekstra kjekt med gavekort i bryllupsgave, slik at vi kunne ta denne med oss hjem kort tid etter.

Tilbake til dagen i dag:
     Laget purre- og blomkålsuppe til ektemannen og storebroren min

                                       Kokte kaffe og søkte etter secondhand-kupp på nettet.

3 kommentarer:

  1. Liker den nye hårvarianten :)
    Si ifra når dere vi ha besøk i den nye kåken!

    SvarSlett
  2. Takk. Will do! Tenker nesten daglig at det er så feil at dere ikke har vært her enda. Dere hører fra oss snart! :)

    SvarSlett