mandag 21. november 2011

Festfredag

På fredag inviterte KAFFA til kaffefest. Jeg var ikke vond å be.
Dagens antrekk var min megakanskjefinmenmestspesiellklarerikkeåbestemmemegmenelskerden-kjole. Kjøpt hos Mari på Lucky Buttons på Grünerløkka.

Festen var på KAFFA sitt flotte brenneri.
Jeg og Steph fant oss fort til rette. Jeg fant meg en potetgullskål i akkurat passe størrelse og Steph ble servert en kaffecocktail basert på Ndumberi, Kenya, aeropresset av meg tidligere på dagen. 
(24 aeropress, det får holde som helgas trening)
Drinkene ble laget av disse to staute karene. Oslos beste, som du finner på Fuglen og Bar Boca.

Sjefen sjøl holdt en hyggelig velkomsttale, sammen med en hilsen fra en artig kar som dessverre ikke kunne være der.

Mer drikke og..

...heit bikkje.

Masse merkelig dansing, med Timothy i spissen.

Er det noe denne bransjen ikke har mangel på så er det flotte damer.



Takk til KAFFA for en kjempefest. Håper det blir tradisjon.

4 kommentarer:

  1. kjolen er fin og det er du og!

    SvarSlett
  2. Du kledde kjolen! Fine farger :)

    SvarSlett
  3. Kjolen var DRITFIN! Det er aldeles ikkje noko å tvile på! Groove on!

    SvarSlett