tirsdag 1. november 2011

Dager som gjør at hverdagen blir gøy

Jeg liker hverdagen, så lenge den ikke bare består av jobb, sofa og seng. Noe den ofte kan gjøre.
Da er det kjekt med venner som inviterer til suppe og superhygge.
Det gjorde nemlig disse to - til sin lille og ekstremt koselige loftsleilighet. Verten mekket GT og vertinnen hadde whiskey på matchende lerke.

 Noen koset seg med et godt glass vin, mens andre fikk en gratis hårklipp.

 På veggen har de hengende syv forskjellige kamera som gjester fritt kan bruke for å dokumentere sine opphold. Det er dømt til å bli mange minneverdige blinkskudd av slikt.

 En annen vakker dag var min venninne Ida på snarvissitt i hovedstaden. 
 Da inviterte jeg alle jentene på sushimiddag på egen regning hos meg. Magisk god mat.


Man kommer ikke unna et besøk hos meg uten å spille litt spill. Heldigvis var jentene gira, så jeg slapp å måtte insistere denne gangen.
 Bezzerwizzer og lattermild kokkelimonke
Good times!

1 kommentar:

  1. Åååå, det så riktig så trivelig ut! Skulle gjerne vært der!

    SvarSlett