tirsdag 22. november 2011

Boller og brus

I helga møtte jeg noen jenter som jeg gjerne skulle sett litt oftere enn jeg gjør.
Den første var Margrethe som ble ett år eldre på lørdag. Vi møttes på Stockfleths i Prinsensgate, og fikk utrolig nok både sofa og bord midt i lørsdags rushet.
Lillesøster Mathilde var også med.


Vi hadde selvsagt med gave. Det var en kjole som jeg kjøpte på Fretex på Voss i september. Jeg hadde lyst på den sjøl, men glidelåsen ville ikke igjen. Da er det kjekt med ei nett venninne med samme type klessmak. (Vi bodde sammen i 2006, og gikk alltid i hverandre sine klesskap *savn*)


 Vi koset oss med god kaffe og myke boller.

 Også måtte jeg ta bilde av Margrethe sin arveklokke som jeg er litt misunnelig på hver gang vi møtes.


På lørdag fikk vi besøk av min yngste venninne.
 Hun koset seg med favoritteppet vårt (heklet av 100% Elisabeth) og min favorittbamse gjennom tidene, Pusi.
Alltid hyggelig når to kosejenter møtes.

 Vi bydde på boller, vaffler, kaffe og julebrus. Dessverre har våre andre gjester kommet helt i skyggen av det lille sjarmtrollet da jeg tok kameraet fram.

Hun har nylig lært å lage grimaser, og hjertet mitt smeltet totalt.
 Glad jente. God helg.

1 kommentar:

  1. For en solstråle! er det Therese og Kristian si snuppa? æ ser det!!!Mamma

    SvarSlett