onsdag 12. oktober 2011

Ræva i gir

Jeg er en ekspert på å tenke på alt jeg skulle gjort, men som jeg aldri har tid (les: tar meg tid) til å gjøre. Det skal jeg begynne å gjøre noe med. Jeg skal få ræva i gir.

Jeg begynte med sofaputene. De var brune og kjedelige, og har irritert meg i 2,5 år. Men har jeg gjort noe med det? Nei. Fordi de putene jeg liker koster en sum jeg aldri kommer til å bruke på et tøystykke med litt vatt i. Da får man lage de selv, tenkte jeg. Og denne gangen nøyde jeg meg ikke med å bare tenke det.

Jeg tok i bruk min fine Singermaskin, som jeg har brukt alt for lite tid sammen med. 
Det skal det bli mer av.

 Litt uflaks hadde jeg, men jeg tok det heldigvis med et oppgitt smil.

 Fargerikt stoff fra Ikea gjorde susen, og jeg fikk endelig litt liv i stua. 

3 kommentarer:

  1. Flink!!
    Og hvilken fin match puten ble til det heklede pleddet!! :) Fargefryd!

    SvarSlett