søndag 16. oktober 2011

Orden i hjemmet

På fredag hadde jeg fri fra jobb - og store planer om å komme enda mer i orden i leiligheten. Vi hadde koselig lunsjbesøk av svigers. Det viste seg å ikke bare være hyggelig, men også svært lønnsomt for oss. Da de dro var endelig kunsten vår på veggene og vinduene var vasket. Takk, kjære dere!
 Haakø på veggen og svigermor i godstolen.

 Sveinung Iversen havnet på vårt kontor-slæsh-soverom.

 Resten av soveromsveggen er dekorert med mine hjemmelagde vimpler fra bryllupet.

I stua står våre nydelige spisestuemøbler i teak. (Er det ikke flott, Ellen?) 
Hyllene er ekte Ikea som jeg falt pladask for da jeg leste Linda sin blogg Den gode feen.

Senere på dagen gjorde vi klart for lammelår-middag til Team Wendelboe. Øyvind var hovedkokk.
 Jeg var dessertkokk som fikk slikke slikkepotten. Man må jo vite hva man serverer.

Før gjestene kom rakk vi å se første (fantastiske) episode av Vaffelhjarte, og ektemannen min sitt navn på rulleteksten.

4 kommentarer:

  1. JA! For en fantastisk serie! Fikk overtalt elevene til å se en episode på fredag under spising (og så måtte jeg selv se 2. episode når jeg kom hjem). Og jeg måtte også se hele rulleteksten for å få med meg Øyvind sitt navn. Hurra! Veldig fint dere har fått det i heimen. Krysser fingre for at jeg blir invitert neste gang jeg er hjemme!

    SvarSlett
  2. Så flott du har det hjemme!

    Har lignende planer, tror det hjelper å ha en ukes fri før bursdagsfesten min :D

    SvarSlett
  3. Så fint dere har fått det! Gleder meg til å besøke dere:) og serien var helt utrolig nydelig! Kjempegøy med kjent navn på rulleteksten!:)

    SvarSlett
  4. Kjempesnille svigerforeldre og koselig har dere fått det! Klem fra mamma!

    SvarSlett