søndag 9. oktober 2011

Helg i høstsol, helt til regnet kom.

Vi tok en tur på gården i helga. En tur uten oppussing. Jeg hadde nesten glemt hvor deilig det var.
 Lørdagen startet selvsagt med en liten bruktrunde. Jeg og storebror fant hver vår lampe. 

Peis, nøtter og wordfeud - helga i store trekk.

Jeg er god på å være lat, men vi måtte også en tur ut i høstsola.
Tid for middag. Gartner Asbjørn har sørget for et saftig bidrag til Øyvinds fantastiske vegetarlasagne.

Etter dette var jeg så lat at jeg ikke tok bilder engang. My kind of weekend.

4 kommentarer:

  1. Ikke enda en sånn lampe, vel?? Hvor??
    Lat høsthelg på landet ser forøvrig perfekt ut. Håper det ikke blir like lenge til neste gang dere tar turen!

    SvarSlett
  2. Selvsagt var det enda en sånn lampe, på frivillighetssentralen. Vi dro på et loppemarked også, men det var tidenes dårligste. Det skal mye til at både jeg og broder´n drar tomhendt ut av et loppis..

    SvarSlett
  3. Stor og saftig. Just like I want it.

    SvarSlett