onsdag 26. oktober 2011

Den gangen jeg sniklånte et toalett

 Året var 2003. Jeg og min venninne Karéne hadde vært på Roskilde, og hadde én natt i København før vi dro videre. I byen som jeg falt pladask for så jeg en nydelig kafé. Jeg hadde dessverre ikke råd til å spise der, men jeg lurte meg inn for å låne toalettet. Det var et facinerende rom med speil på alle vegger, så jeg tok opp kameraet mitt for å dokumentere besøket.
Lite visste jeg om at dette skulle bli et av mine favorittsteder på jord noen år senere. Stedet jeg savner hver søndags morgen når jeg har lyst på en real frokost. Cafe Europa, som jeg besøkte i august.
8 år senere. Samme jenta, bare med nytt kamera, briller og ring på fingern. 

3 kommentarer:

  1. Fina!
    Kjenner jeg lengter så til København nå :)

    SvarSlett
  2. Og uten bar mage ;) HAHA! Tenk at det var hipt og kult..

    SvarSlett
  3. Jøss! Jeg var jo også på Roskilde i 2003 (!)

    SvarSlett