tirsdag 13. september 2011

Vielsen

I kirka stod en klokker og fire små jenter og ventet.
..og ventet...og ventet
Der kom jeg endelig.
 Et vakkert syn å komme til. De fineste jentene jeg vet om.

Klar til å gå inn.
 Fikk bare litt problemer med stiletthelene i risten foran døren, men ingenting skulle hindre meg å gifte meg med Herr Stephansen!

 Så masse kjekke folk å se i kirken.

 Vår venninne Ae Mee leste fine ord om kjærlighet..

 ..og Kjersti sang nydelige toner. 

Så var det vår tur.
Der var det gjort. Mann og kone. Herr og Fru Stephansen.
 Vår gode venn Bjørn Øyvind sang for oss. Det var så vakkert at jeg ikke kunne ta hensyn til sminken lengre.

Men smilet kom fort tilbake igjen!
Litt klinings på trappa måtte det jo bli.

Hvem trenger en veteranbil når man har en pick up med rust på?

 Glad, fornøyd - og klare for fest!

Foto: Andreas og Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Åh kjære vene, så nydelige dere er sammen!
    Jeg blir helt giftesjuk...

    SvarSlett
  2. For en lykkens dag! Herlig å se bilder, og jeg gleder meg til flere hvis det kommer. Men, jeg lurer veldig på hva slags sang som Bjørn Øyvind og Kjersti sang? :)

    SvarSlett
  3. Takk, jenter!

    Kjersti sang "Vår beste dag" og Bjørn Øyvind sang "Just the way you are". De sang som engler!

    Det kommer selvsagt flere bilder ;)

    SvarSlett