søndag 25. september 2011

Middagen

Det er nesten et under at vi ble ferdig med middagslokalet. Selve underet heter Geir, og med sine gode hjelpere kom vi i mål slik at vi akkurat hadde tid til å sette opp bord og stoler til våre 85 middagsgjester. For nye lesere som ikke vet hvordan dette lokalet så ut før - ta en titt her.
Atmosfæren ble akkurat slik vi hadde håpet på.

Gårdseier og storebror Asbjørn ønsket velkommen, og fortalte litt historie fra gården og området rundt. 

På menyen stod det grillmat med fantastisk tilbehør. Det perfekte kjøttet ble tilberedt av to ganger Norgesmester i grilling. Tilbehør av mine venner i Dawn Holm-familien. En nytelse. Trist med en brudekjole som var stram over magen.

God vin i glassene og godt med skåling - vi ble trygg på at festen skulle bli bra.

Øyvind holdt en nydelig tale, og det var flere enn meg som ble rørt..

Så var det min tur. Takker fotografen for å ha fanget et øyeblikk der det ser ut som jeg var morsom.

Min kjære forlover holdt en superfin tale der hun dro frem ord hun forbinder med meg, 
i ekte barneskolelærer-stil.
Jeg var tilsynelatende begeistra for talen også.

Vi tok oss en liten pause i spisinga og koset oss ute i sola. Vi kunne ikke vært heldigere med været.

Vossagutane

Morten traff bullseye.

Mens jeg var ute hadde alle jentene tatt seg tilrette på mannen min. Dette visste jeg ikke før jeg fikk se bildene. Det får være greit for denne gangen.

Toastmaster Henrik vet å få folks oppmerksomhet.

Det ble mye klirring i glassene, men vi er ikke vanskelig å be.

Ingen sammenkomst uten "Sweet Caroline" med guttegjengen.

Flotte Ole & Anna 

Det hadde ikke blitt noe bryllup uten disse jentene. Servitørene og min enestående kakebakervenninne Stephanie. Hennes uforglemmelige bryllupskake får dere se i neste innlegg.

Fotograf Andreas gikk i høyden for oss.


Slik blir det fine bilder av. Her fra talen til lillesøster Mari.

Så var det brudebukett-kasting. Selv kapret jeg buketten i et bryllup i 2007, så dette har jeg virkelig tro på.

Kristin blir neste!

Foto av Andreas og Elisabeth

1 kommentar: