onsdag 10. august 2011

Vimpler

Jeg hadde lyst å pynte med vimpler i bryllupslokalet, så jeg ringte mamma og ba henne ta med gamle dynetrekk fra hytta som ikke var i bruk. Jeg så for meg noen slitte, stygge og hullete laken, så kom hun med disse:
 Det var kjærlighet ved første blikk.

Slik lages vimplene:
 1. Stryk på fliselin

 2. Tegn opp vimplene i den størrelsen du ønsker. Husk å ta med en brettekant, som brukes til å feste vimplene på tråden.

3. Klipp vimplene ut. Bruk masse forskjellige fine farger.

 4. Bruk tekstil- eller universallim og fest vimplene til tråden.

 Jeg la lim langs bretten der tråden skulle ligge, brettet over den lille tøybiten øverst og limte den også fast.

 Ferdig!

Se så fint det ble!

1 kommentar:

  1. Det var superfint! Så fantastisk flinke dere har vært! Og det nederste bildet her med dere og vimplene var veldig kult!

    SvarSlett