søndag 21. august 2011

Europa 1989

Min ektemann er en fornuftig mann. Mens jeg foreslår utenlandsreiser og dyre middager til alle døgnets tider, så er han den flinke av oss som sier at det kan vi ikke ta oss råd til. Han har alltid rett. Derfor ble gleden enorm da det tikket inn en melding på min mobil på torsdag, som ønsket meg velkommen til en helgetur til Køben med danskebåten. 

Det var ingen tvil om hva vi skulle gjøre de syv timene vi hadde i denne superfine hovedstaden: 
spise god mat og drikke god kaffe.

Første stopp var Cafe Europa, hvor snille Jens Nørgaard hadde reservert et bord til oss. 
Fantastisk god og lekker morgenmat. En sann nytelse.
Takk!

4 kommentarer:

  1. Køben er en herlig by! Og ingenting er bedre enn dansk morgenmad ;-)

    SvarSlett
  2. Livet blir jo ikke stort bedre! Og snakk om velfortjent tur:)

    SvarSlett
  3. Love love love! Dette unnet jeg dere virkelig!

    SvarSlett
  4. Jeg ELSKER København!
    Og bjørnebærkake med marsipanbunn fra Illum. Prøv den neste gang!

    SvarSlett