tirsdag 16. august 2011

Bordkortene

 I et fjøs hører husdyr hjemme. Inspirert av Martha Stewarts bryllupsmagasin, der de brukte spraylakkerte dyr til bordpynt, startet jeg å samle på gode gamle gårdsdyr. 
 Hjemme i nyleiligheten testet jeg lakken. Resultatet ble akkurat slik jeg hadde håpet.

 Når vi omsider fikk tid på gården var jeg ikke sen med å sette igang med resten av dyrene.
 90 stk antikkhvite gårdsdyr.

Tre siste foto tatt av 100% Elisabeth
Slik ble de. Ekstra populære blant de yngste gjestene.

8 kommentarer:

  1. Wow. Kan ikkje sei anna eg. Wow. Til heile bryllaupsfjøsen, og kjolen, og broda, og pynten og alt. Vil du laga til mitt bryllaup òg? ;)

    SvarSlett
  2. Javisst, bare å ta kontakt!

    SvarSlett
  3. Nå står en sau ved navn Ae Mee og breker på hylla i stua;)

    SvarSlett
  4. For en fantastisk god idé til en bondebryllup! Sånne vil jeg også ha når jeg en gang finner odelsgutten min! ;)

    SvarSlett
  5. Kristin - også fra Kilbotn:)17. august 2011 kl. 09:01

    Så genialt!!!

    SvarSlett
  6. Dette var forfriskende nytt, sånn skal jeg gjøre en gang!!!

    SvarSlett