torsdag 28. juli 2011

Ida + Tord

 16. juli var det endelig tid for at min gode venninne Ida giftet seg med sin Tord.
Vi reiste opp til hjemstedet hennes for å feire det fine paret.

For meg startet dagen med noe panikk.
 Det måtte tre jenter til for å få denne ut av håret. Jeg så for meg en liten stund at jeg ville være skamklipt i Idas og mitt eget bryllup. Heldigvis gikk det bra, og de andre jentene fikk trimmet magemusklene godt med mye latter. Jeg lo ikke.

Kort tid etterpå ruslet vi opp til kirka.
 Here comes the bride!

 Noen syntes det var mer interessant å se bakover mens de ga hverandre sitt ja.

 Endelig kone og mann!

 Peace and love


 Brudeparet tok snarveien over til bryllupsfesten. Nordnorsk idyll på sitt beste.

 Jeg og min trulovade.


 Vals og kakespising måtte til!

Det var ikke mangel på god underholdning denne kvelden. Noen innslag var litt for sterke for internettdeling, dessverre.
 Skjerstadjentene sang en fengende melodi de skrev som tidlig tenåringer. Fantastisk sang om en mann og en 10-øring. Eller noe.

 Oslojentene hadde skrevet sang i ekte TenSing-stil for anledningen. 

 Nina og Øyvind er ekte kaffenytere.

 Vi sørget for action på dansegulvet. Noen av trinnene var historisk!


 Min kjære venninnegjeng.

Må også ha med helgas nest største høydepunkt:
Ida+Pelle

3 kommentarer:

  1. Å, so fine dei var! Og so fine de var! No gler eg meg til bilete frå ditt bryllaup, Ikki :) Lukke til!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Vi har en vakker vennegjeng gitt:) Og ja, magemusklene mine var ømme etter episoden med håret, men det gikk bra og du slipper kort hår i ditt eget bryllup:) Gleder meg til lørdag om en uke når det er du og din flotte mann sin tur:)

    SvarSlett