fredag 8. juli 2011

Back in business

Endelig internett! Merkelig hvor avhengig man er uten å helt vite det.

Vi har altså flyttet, og mens Øyvind har ferie og pusser opp bryllupsfjøset - så har jeg vært hjemme og pusset opp stua etter jobb. Lange dager, men det er verdt det!

 Dette har altså vært stilen den siste uka. Av mangel på steder å sette kameraet så måtte jeg legge meg på gulvet for kunstens skyld. Og hvis du synes jeg ser litt sliten ut så er det en helt korrekt observasjon.

I går tok jeg siste strøket på listene i stua, og nå kan den endelig tas i bruk. Storebror kom innom og var sofabærer - og ble derfor også min første kaffegjest. 

Det er mye som ikke er på plass enda, men én ting jeg har gjort er å finne et sted for å henge opp en av julegavene jeg fikk i fjor.
Ugla fra min gode venn grekern. Den var skapt for disse dørene. Takk, Andreas!

1 kommentar: