onsdag 22. juni 2011

Slektstreff - fredag

I helga var det slektstreff med etterkommere av min bestemor sine foreldre. Det er 10 år siden sist vi var samlet, og familien har vokst med mange nye ansikter siden den gang. 
Ordentlig trivelig å møte alle sammen!


 Komitéen var noen luringer som lagde navneskilt som viser hvilken gren på slektstreet vi kommer fra. Aud er ekte slektning og har derfor en kongelig farge på skiltet sitt.

Med så mange barn til stede var vi nødt til å lage litt action. Onkel Tormod er mesternes mester når det kommer til partyleker.

Jeg var med på grønt lag!
Artig for ungan!

 På kvelden kom vestlenningen endelig til gards. Det var to stykker som var spesielt glad for å se han.

Så var det klart for Kilbotn-Quiz!
 Vi hadde heldigvis Aud på laget som kunne svaret på alle spørsmålene.

 Sandra, som utgjør 33,333osv % av komitéen, i ei nydelig gammel kofte.

De to minste på slektstreffet fant tonen.

Min fine gudmor Hilde 

Meg og mamman min

 Ingen tvil om at gamlingene koste seg.

Godt å ha pappan sin der når det blir litt knall og fall.

Det er ikke fest uten at pappa leser fra vett og uvett.

 Sigurd Magne fortalte en vits på ekte nordnorsk vis. Det var ikke mangel på innlevelse.

Kanskje på tide å dra hjem?

2 kommentarer:

  1. Herlig Ida! Så flink du e! Flotte bilda av flotte folk :)

    SvarSlett
  2. I love it, aka Æ elske det!

    SvarSlett