mandag 20. juni 2011

Kilbotn, et nordnorsk paradis

Joda, jeg er ei Tromsøjente. Men rett skal være rett - opprinnelig er jeg født i Harstad og levde mine tre første leveår i lille Kilbotn. En plass de aller fleste kjører forbi, noe de absolutt ikke burde. 
For et sted!

Jeg var der på slektstreff i helga. Bilder derfra kommer i neste innlegg, når jeg har kommet meg igjennom alle. Ble nok 500 bilder til slutt. Derfor tar jeg de to tingene jeg fikk tid til ved siden av slektstreffet først.

Det første var å møte min barndomsvenninne Kamilla og hennes lille knerte på snart tre mnd.

Veldig trivelig! Gleder meg til de kommer på en Oslotur en vakker dag.

Det andre var en nydelig liten fisketur sammen med vertsfamilien min.
 Kjekke gutter og et fantastisk landskap. Strålende sol og fortsatt snø i fjellet, akkurat slik jeg liker det.

 Speiding etter sjøstjerner og kråkeboller.



 Øyvind fikk en sværing på første forsøk. Tok bare 1 minutt før det var action på kroken. Selv fikk jeg 4 stk, som siden ble til en strålende søndagsmiddag.

Fiske og kaffe - livet er herlig!

Og sjekk været! Oslo når ikke Kilbotn opp til anklene engang, som slekta ville sagt.

2 kommentarer:

  1. Aaaahhh, ingenting e som å være på havet i Kilbotn en godværsdag :)

    SvarSlett