onsdag 1. juni 2011

Guess what....

..jeg har vært på bruktbutikk. Dette fant jeg:

Speil, for godkjenning av de delene av frisyren min som er vanskelig å se. 10 kr

Varmehårruller. Slike har jeg ønsket meg siden jeg lånte noen hos min venninne Kirsti til en forestilling på Bårdar for over fire år siden. Endelig! Nå blir det krøller i bryllupet. 25 kr

De virker, i følge butikkdama.

Vi har ønsket oss bestikk fra Skaugum til bryllupet vårt. Gleden var derfor stor da jeg fant disse i orginal forpakning. For et funn! Tilsammen 150 kr. 

Ei lita veske for varme sommerdager der jeg ikke orker å ta med speilrefleksen. 30 kr

I tillegg fant jeg en hylle som er helt lik de vi har på jobb, som man kan se til høyre på bildet.
 
Vi er halvveis på flyttefot, så jeg har derfor ikke tatt hyllen inn for fotografering. 
Fikk den for bare 50 kr.

I dag overtar vi leiligheten vår! Jeg er så spent på om den ser ut som jeg trodde. Det er nok litt fare for at fantasien allerede har pusset den litt opp. I kveld skal vi fjerne parkett i tre rom.
 Gleder oss til å se orginalgulvet!

5 kommentarer:

  1. Ååå, så spennende med leiligheten! Krysser fingre for at du blir fornøyd. Gleder meg masse til å komme på besøk!

    SvarSlett
  2. For noen kupp!
    Lykke til med flytting. Husk bare å unn dere pustepauser og noen vister på veien. Flytting (spes bæring av sofa og seng) er ikke alltid like lett på et forhold :) Haha. Erfaring!

    SvarSlett
  3. *vitser :)

    Her ha du onliner forresten (leses på nynorsk):
    - Kvifor kan ikkje eg gå på bar, når du gjekk på barista?

    Åhhhh, så dårlig :)

    SvarSlett
  4. Vi har flyttet inn og ut to ganger før så det skal gå greit. Om vi blir enige om møblene skal stå - det er en annen sak. ;) Heldigvis er samboeren min god på vitser. Ikke som din baristavits, vel og merke!

    Bilder fra første dag i leiligheten kommer snart!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med leilegheit, Ida! Det er alltid stas å ha sitt eige som ein kan møblere og måle akkurat slik som ein vil ha det. Ååå, nyt dagane i ny leilegheit. Berre det å verte kjend med lydane til huset. Lykke!

    SvarSlett