lørdag 14. mai 2011

Pink Lady

Denne jakken kjøpte jeg på Bess Retro da butikken lå i Tromsø. På grunn av kjipe Tromsøfolk som heller bruker 400 kr på H&M og kjøper et klessplagg alle andre går med - så måtte Lise flytte butikken. Trist for Tromsø, spør du meg.

 Jeg kjøpte jakken i 2004, tror jeg. Jeg bodde allefall i Tromsø på den tiden, og det var mitt siste år i min kjære hjemby. Da jeg fant jakken var det ingen tvil. Jeg løp til nærmeste minibank og tok ut en femhundrelapp. En liten penge for en jakke jeg har brukt i 7 år, som jeg liker mer og mer og som er et ordentlig designplagg.


 Nydelig håndverk. Man kan ikke ense at jeg har brukt den i mange år, og noen før meg i trolig enda flere. Jakken min minner meg litt om jakken som This Fellow, mannen med det blendende smilet, har på seg i dette innlegget

Vintage er tingen!

3 kommentarer:

  1. Åh, for en nydelig farge!
    Og, ja, vintage er absolutt tingen!

    SvarSlett
  2. Bess Retro <3 men nå er det jo en annen vintage-butikk der. den er ganske fin den også!

    SvarSlett
  3. Hørte at det var kommet ny butikk der, ja. Strålende! Første stopp neste gang det blir Tromsøtur!

    SvarSlett