onsdag 25. mai 2011

Jentedag

To hardtarbeidende kaffejenter fikk endelig tid til hverandre i går: 
jeg og min fine venninne Margrethe.
 Selv om jeg har fri må jeg jo til stedet med den beste kaffen, og det er tilfeldigvis jobben min. New crop Kenya fra Tekangu i koppen - noe av det beste jeg har smakt. Jeg prøvde også å overbevise Margrethe om å være med på Nordic Barista Cup i august. Åh, som jeg gleder meg!


Andre kaffestopp ble Stockfleths på Lille Grensen, der to flotte baristaer tok imot oss. 
Anders (mannen som er født for å "strike a pose") og Kathrine. 

 Deilig..

..men man kan jo ikke bare sitte på kafé og late seg. I år har jeg og min kommende forlover meldt oss på Jentebølgen 2011. Et 5 km langt løp rundt Sognsvann. Jogging har vært på HAT-lista mi i mange år, men det er jo bare å komme igang. 

 Før start. Litt engstelig, men ved godt mot!

 I mål på litt over 28 minutter. Ikke først, men alldeles ikke sist.

Oslo Marathon next!

4 kommentarer:

  1. åj, så flink du e!

    skal du springe Oslo marathon på ordentlig? da skal æ si mæ sykt imponert!

    SvarSlett
  2. Nei, det ville vært selvmord. Men kanskje mila? Får se hvor mye jeg løper i sommer.

    SvarSlett
  3. Heia! Nu fikk æ løst på skikkelig god kaffe:) Ka du anbefale til presskanna? Kjempeartig blogg! Hilsen Elisabeth.

    SvarSlett
  4. Jeg anbefaler at du får tak i kaffe fra Kenya eller Etiopia fra brenneriene Tim Wendelboe, Kaffa eller Solberg&Hansen.

    SvarSlett