tirsdag 3. mai 2011

Brukt til en billig penge

 I helga fant jeg disse flotte tingene på bruktbutikk:

 Denne råkule sengelampen. Den kan skrus fast i veggen, og har en liten hylle man kan legge boken sin på. I love it! 20 kr, så billig at jeg måtte danse.

 En nydelig vaske til 15 kr og en syltetøyskål til 10 kr.

En tallerken fra Stavangerflint til 5 kr. Den er ikke i samme serie som noen av de jeg samler på, men kan fint brukes sammen med Nordland-service mitt.

Dette er den kuleste hobbyen jeg har!

5 kommentarer:

  1. Du er så inspirerende Ida!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Anonym: Du er digg Ida, hilsen Henrik:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin blogg, Ida! Veldig inspirerende!
    Hils mannen så mye :)
    Helsing, Sidsel

    SvarSlett
  4. Mamma har sånne syltetøysglass! Åh, nostalgi :)

    SvarSlett
  5. Den lampa er noe av det kuleste jeg har sett!!

    SvarSlett