fredag 8. april 2011

Vår i Oslo

Det er vår i Oslo by, og mennesker er generelt gladere. Meg selv inkludert. 

Her er en liten mix med bilder fra bylivet etter sola begynte å skinne:

På en av de første vårdagene i år tok jeg og Stephanie turen til Stockfleths Lille Grensen. Sola skinte, men varmet ikke all verden - så vi ble sittende inne. Anders tok en kaffe med oss før vakta hans begynte.
 Vi vet hvordan man drikker kaffe med stil.
 Lille Grensen sin fine La Marzocco og fine bartebarista.

 Ingenting er så deilig som når sola skinner inn i vinduskarmen på Tim Wendelboe. Den er kanskje hard, men det er likevel verdens beste sitteplass. 

Deilig deilig milkshake på Ryes. Jeg tåler egentlig ikke melk, så det blir bare med denne ene. Dessverre.

Bolivar skinte sola så sterkt at vi nesten klagde på varmen, men sånn som vi har ventet på den så er det bare å bite tennene sammen og nyte den til det fulle.

 Kjersti klarer ikke å late som hun ikke vet at hun blir tatt bilde av. Men hun er fin likevel.

 Frisk rosmarin i vinduet. Vi tok bare en prøvesmak.

På jobb laget Chris géle av vår gode kaffe fra Kenya. Smakte digg!

I dag er atter en vakker vårdag. Jeg tar med meg kameraet og ser hva dagen har å by på.  

3 kommentarer:

  1. Jeg liker kaffe i kreme, men gelé av kaffe?! Det skal jeg prøve!! :D

    SvarSlett
  2. Har Kjersti blitt lys? Eller er det bare lyset? Fint var det i alle fall!

    SvarSlett
  3. Gelé av kaffe burde absolutt prøves, med en god og fruktig kaffe, selvsagt! Hadde bitt sykt godt med en passende is eller krem.

    Nina: Kjersti har blitt lys, og er fin som få!

    SvarSlett