tirsdag 26. april 2011

Påsken 2011

I år ble det påske på Voss. Med skikkelig påskevær!

Min spreke svigerfamilie utenfor hytta i Myrkdalen.


 Vi storkoset oss i ekte påskeånd med verdens beste lapper, sang, konfekt, kaffe og spill. Prøvde meg på litt yoga i mellom måltidene for å lette på samvittigheten.

På påskeaften var det tid for vår årlige treretters:
 Jeg og Øyvind tok over kjøkkenet.

  Blomkål- og purresuppe med krutonger og stekt bacon.

 Lam med hjemmelaget potetstappe, rosenkål, asparges og nydelig saus.

Vanilje-panna cotta med skogsbær og litt sitronsaft.

 Dag passet på at glassene ikke ble tomme.

 Min egen svigermor på Voss.

Etterpå koset vi oss ute i deilig vårvær:

2 kommentarer:

  1. Du å du for ein blogg! Ha snik-kikka litt allereie,særs koseleg lesnad og vakre bilete. Så no når Mari for n'te gong seier at eg må unne meg eit dameblad, kan eg flagge med gratisabonnementet på Petrine:-) Her er alt eg treng! Veldig kjekt å helsa på deg, og masse lukke til framover mot den store dagen.

    SvarSlett
  2. Så koselig, Karina! Det gleder hele mitt hjerte du liker bloggen! Veldig hyggelig å hilse på deg. Vi sees igjen! :)

    SvarSlett