lørdag 9. april 2011

For en fredag!

Jeg våknet opp i går uten en eneste plan for dagen. 

Jeg sendte en melding til Jannicke for å høre om hun var like planløs som meg. Naturlig nok var hun på jobb, men hun inviterte meg med på cupping på KAFFAbutikk.
Vi cuppet 7 forskjellige kaffer fra Brasil. 
 Jannicke med sin faste cuppeskje. I bakgrunnen kan man skimte deilig påskedigg fra Sverre Sætre. 
 Kim & Rune i aksjon
 Etterpå tok vi oss ei pils på nærmeste Pub, som overraskende nok selger Mack-øl! Det gjør en Tromsøværing lykkelig. Spesielt når du får den for under 50-lappen. Uvanlig i disse dager.
 Jeg tok turen videre på Fuglen. Der er de snille og lar deg spise medbragt. 
 Fisk og øl til middag. Æ e nordlænning, æ! Mulig av den litt mer snobbete sorten.
 Godt selskap med tidligere og nåværende ansatte på Fuglen.
 De har så mange fine ting at jeg har lyst å bytte de med alle pengene jeg har. 
Min nye favorittdrink: Red leaf.
En usedvanlig hyggelig kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar