søndag 17. april 2011

Det spirer og gror

 Sola skinner i vinduskarmen på Tim Wendelboe, og kaffeplantene storkoser seg. Det samme gjør jeg.

 Trærne utenfor huset har også begynt å spire. Det blir så fint når alt er grønt. 
Årstider er fint. 

Nå gleder jeg meg stort til påske. Hjemme er det bare disse telysene som minner om påskepynt. De fikk jeg fra tante i bursdagsgave. Takk, tante! 

To dager til med jobb i Oslo, så setter jeg meg på flyet til Bergen for å besøke svigersøster og drikke kaffe på Kaffemisjonen. Resten av påsken blir på Voss, hvor det er meldt solskinn hele helga. 
Sweet!

2 kommentarer:

  1. Betyr det at du er i Bergen på onsdag eller torsdag og kanskje har tid til å ta en kaffe med meg? Jeg skal hjem på påskeferie :)

    SvarSlett
  2. Ja! :) Kanskje på onsdag? Tar kontakt på facebooks!

    SvarSlett