lørdag 2. april 2011

BursdagsBarn

Fredag 1. april ble jeg 26 år gammel.

Det var med stor iver jeg åpnet gavene da jeg hadde stått opp. I følge kortet fra min svigersøster Mari er jeg en dronning! En skikkelig dronning!

Jeg har faktisk ikke feiret dagen min på ordentlig vis siden jeg fylte 22 år. Det var jaggu på tide! 
På grunn av en liten leilighet ble det ikke tidenes største med tanke på antall mennesker, men absolutt i toppsiktet hvis man måler i hygge!

Godteposer til mine gjester, i ekte barnebursdagstil. Jeg tviholder på barndommen! 

Endelig fikk jeg brukt mitt gamle servise! 
Serviettene fikk jeg av svigersøster Mari. Passet perfekt!


Jeg bakte gulrotmuffins og skuffekake, mens jeg fikk en deilig suksessterte i gave hos Ida og Tord. Digg!


Ida var min første gjest, og måtte godkjenne baksten.

Så strømmet det på med flotte folk:


Elisabeth & Andreas kom. Fine som få! 
Jeg fikk et smykkekamera av min gode venninne Margrethe, og ble helt forelsket i det!  
Kjersti & Elisabeth
Kan ikke huske sist jeg gjorde dette..
Anette
Kjekke gutter
Siljemor og AeMee
Finfin gjeng! Anette, Erik, meg (kjole fra Dianas Salonger) og Kjersti
Fine Andreas & Elisabeth igjen.

Jeg tvang Ae Mee til å leke kinesisk turist, selv om hun er fra Korea.
Eriks tøffe sløyfe!

Plutselig dukket dette trynet opp flere steder i leiligheten:


..det måtte jo være greker´n som stod bak..



Det var en nydelig kveld, og jeg er superfornøyd! Takk for alle hilsner  på telefonen, på facebook, på twitter og på bloggen! Ja, i alle forum, rett og slett!

Gavene er et kapittel for seg selv! 
To be continued..

1 kommentar:

  1. ÅÅå, dette så trivelig ut! Skulle gjerne vært der!

    SvarSlett