søndag 20. mars 2011

Tegnehanne

Jeg tror Tegnehanne er verdens kuleste dame. Etter bloggen hennes å bedømme - så er hun det.
Jeg kjente meg så igjen i hennes siste blogginnlegg at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. 
Om den tragiske første forelskelsen. Skrekk og gru, det er mye fælt man skal igjennom i dette livet.


Bildene er hentet fra http://tegnehanne.blogg.no/

Det eneste som skiller min og Hanne sin første forelskelse er at jeg aldri kjøpte meg miss sixty-bukse. Jeg syntes faktisk pappas slengbukse fra 70-tallet var kulere. Det gjorde meg til en større taper på den tida, men er noe jeg er grisestolt av i ettertiden. Jeg har aldri eid ei miss sixty-bukse eller buffalosko. Det er det ikke mange fra mitt årskull som kan skryte av.

Tilbake til Hanne. Hun er kul. Sjekk ut bloggen hennes.

1 kommentar:

  1. Tusen millioner takk, Ida! :D Jeg hadde både miss sixty-bukse og buffalosko, så jeg har virkelig ingenting å være stolt av.

    SvarSlett