fredag 4. mars 2011

Pappa 60 år

 Pappan min feiret sine 60 år sist helg. Det ble en kjempefest med rundt 80 gjester.

 Jeg sang for pappa, akkompagnert av min enestående pianist Geir. Vi spite "Berg og båre" av søskene Bremnes. Kjolen min kjenner dere kanskje igjen fra dette innlegget.

 Min kusine Heidi hadde laget lugger til min far. Til stor begeistring for jubilanten. Heidi blogger også, og du kan lese om lugge-lagingen her. 

 Pappa elsker kaker.

 Mamma og pappa har også hatt 35 års bryllupsdag i år, og tok en vals for å feire det.

Mine flotte svigerforeldre hadde tatt turen helt fra Voss for å være sammen med oss. Veldig koselig!

 Hundreprosentelisabeth var også der. Hun er pappas favoritt julekortforfatter.

 Frode Elvis, min største storebror, underholdt som ingen andre kan. 

 Jeg tok også noen uplanlagte låter sammen med bandet.

Også danset vi til langt på natt.

 Dagen derpå, utenfor mitt flotte hjem med gress på taket. Sliten, men klar for rydding!

Ble selvsagt en pause i ryddinga for å se Petter ta gull i VM. 

Vellykket helg med andre ord. Både for oss og resten av Norge.

1 kommentar:

  1. Veldig trivelig å se på fine foto fra en kjempefin fest i Tromsø. Hilsen svigersene på Voss.

    SvarSlett