søndag 27. mars 2011

Ønskeliste

Jeg har snart bursdag, og folk i alle land lurer på hva jeg ønsker meg. Hvertfall mamma. Her er derfor en liten ønskeliste. Siden jeg tar den litt på sparket nå så har den sikkert store hull. Har jeg nevnt noe tidligere som ikke er med her, så gjelder det nok fortsatt.




Jeg får aldri nok smykker på smykketreet mitt. Sånn sett er jeg ikke så ulik andre kvinner.




En slik uglering har jeg for eksempel siklet litt på via andres blogger. 

















Jeg ønsker meg alltid klær, siden det er noe jeg sjeldent tar meg råd til.





Elly blazer og Amanda denim pants fra Gina Tricot, for eksempel.

Sommerkjole og singlet trenger jeg også.


















           En ny veske sier jeg ikke nei til.

           Cara Satchel fra Accessorize


Jeg har alltid satt pris på ting som er gøy.             Denne er ikke bare gøy, men utrolig handy! Jeg må ha. Helst i svart.

Også ønsker jeg meg alt som er fint!                                   Jeg har fått dilla på tapeter, puter, knagger, lamper og pynt.

















God vin blir jeg også glad for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar